Ogłoszenie nr 164357 na stanowisko Specjalista do spraw Informatyki i Łączności
Data publikacji 07.11.2014
Ogłoszenie nr 164357 - Nabór na stanowisko Specjalista do spraw Informatyki i Łączności
- Ogłoszenie nr: 164357
- Data ukazania się ogłoszenia: 07 listopada 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
Komendant Powiatowy Policji w Grodzisku Wielkopolskim
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw
Informatyki i Łączności
w Zespole Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
-
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wlkp. ul. 27 stycznia 16, 62-065 Grodzisk Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Grodzisk Wielkopolski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarządzanie sprzętem komputerowym,
- Wykonywanie czynności programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi Komendy,
- Rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji i usuwanie bieżących awarii sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki,
- Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych i wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
- Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do policyjnych baz danych,
- Przeprowadzanie szkolenia użytkowników systemów informatycznych,
- Instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania w celu zapewnienia realizacji zadań zadań przez użytkowników tych systemów. Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne,
- Prowadzanie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań-
Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu, przy
monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie), przy naturalnym i
sztucznym oświetleniu.
Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
informatyczne
doświadczenie: w zakresie obsługi informatycznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość programów komputerowych typu Office,
- umiejętność szybkiego działania i organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- własna inicjatywa.
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- przeszkolenie z zakresu OIN,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważnieające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową, oznaczonych klauzulą ściśle tajne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- życiorys i list motywacyjny z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
-
21-11-2014
Miejsce składania dokumentów:
-
Komenda Powiatowa Policji
ul. 27 Stycznia 16
62-065 GRODZISK WIELKOPOLSKI
Inne informacje:
- Dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Grodzisku Wlkp. lub przesyłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
- Dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Służby Cywilnej (www.usc.gov.pl)
- Wysokość mnożnika 1,100 kwoty bazowej tj. 2.061,22 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat,
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.:61 44-44-325,
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.