Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie

Data publikacji 05.07.2013

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM

poszukuje kandydatów na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej   

do spraw kancelarii tajnej

gdzie: w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

WYMIAR ETATU: ½ etatu

Miejsce wykonywania pracy: Grodzisk Wielkopolski 

 

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

 

  1. Organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii oraz planowanie zadań; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych          oraz przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych, 
  2. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych oraz dokumentacji ewidencyjnej kancelarii,
  3. Sprawowanie bieżącej kontroli w zakresie postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne a także egzekwowanie ich  zwrotu,
  4. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii oraz zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii;
  5. Nadzór nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
  6. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienie do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej  lub komórce organizacyjnej,
  7. Informowanie pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych,
  8. Przekazywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii  do archiwum.

WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • rodzaj doświadczenia: w zakresie pracy kancelaryjnej
  • doświadczenie:  na podobnym stanowisku
  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii

 

POZOSTAŁE WYMAGANIA NIEZBÊDNE:

 

  • umiejętność organizacji pracy,
  • odpowiedzialność

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

 

-  rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,

-  umiejętność pracy w zespole,

-  przeszkolenie z zakresu „OIN”

-  wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,

-  poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących  tajemnice państwową, oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

 

INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

 

Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym (poniżej 4 godzin dziennie). Praca w strefie ochronnej, o której mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

 

INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE

 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

 

·         życiorys i list motywacyjny z powołaniem się na numer ogłoszenia  zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,

·         kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,

·         kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

·         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

·         oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,

·         oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

INNE DOKUMENTY

 

·         kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

 

 

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTóW

·         dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Grodzisku Wlkp.  lub przesyłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.

·         dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia
w Biuletynie Służby Cywilnej (http://dsc.kprm.gov.pl/) pod adresem:

 

Komenda Powiatowa Policji

w Grodzisku Wlkp.

ul. 27 Stycznia 16

62-065 Grodzisk Wlkp.

 

 

 

INNE INFORMACJA

·         wysokość mnożnika 0,55 kwoty bazowej tj. 1030,61  brutto oraz dodatek za wysługę lat

·         dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 44-44-325

·          zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym

 

 

Powrót na górę strony