Ogłoszenie
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM
poszukuje kandydatów na stanowisko:
kierownik kancelarii tajnej
do spraw kancelarii tajnej
gdzie: w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
WYMIAR ETATU: ½ etatu
Miejsce wykonywania pracy:
Grodzisk Wielkopolski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
- Organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii oraz planowanie zadań; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych oraz przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
- Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych oraz dokumentacji ewidencyjnej kancelarii,
- Sprawowanie bieżącej kontroli w zakresie postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne a także egzekwowanie ich zwrotu,
- Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii oraz zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii;
- Nadzór nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienie do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej lub komórce organizacyjnej,
- Informowanie pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych,
- Przekazywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii do archiwum.
WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- rodzaj doświadczenia: w zakresie pracy kancelaryjnej
- doświadczenie: na podobnym stanowisku
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
POZOSTAŁE WYMAGANIA NIEZBÊDNE:
- umiejętność organizacji pracy,
- odpowiedzialność
WYMAGANIA DODATKOWE:
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność pracy w zespole,
- przeszkolenie z zakresu „OIN”
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową, oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym (poniżej 4 godzin dziennie). Praca w strefie ochronnej, o której mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
· życiorys i list motywacyjny z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
· kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
· kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,
· oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
INNE DOKUMENTY
· kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTóW
· dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Grodzisku Wlkp. lub przesyłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
·
dokumenty należy składać w terminie 14 dni od
daty opublikowania ogłoszenia
w Biuletynie Służby Cywilnej (http://dsc.kprm.gov.pl/)
pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji
w Grodzisku Wlkp.
ul. 27 Stycznia 16
62-065 Grodzisk Wlkp.
INNE INFORMACJA
· wysokość mnożnika 0,55 kwoty bazowej tj. 1030,61 brutto oraz dodatek za wysługę lat
· dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 44-44-325
· zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym